آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

عشق ابدی

نظرات (4)

مامان زهرا
25 اسفند 91 4:54
سلام سلام عسل خاله عیدت مبارک باشه الهی صد سال زنده باشی همیشه موفق و پیروز باشی این همه بوس واسه دختر نازه خاله قربون خوشگلی هات
محمدرضا حسنی از بچه های فلاح
16 اردیبهشت 92 13:41
یچاننننننننننننننننننننننننننننننن






من که نفهمیدم چی گفتی مملی


محمدرضا حسنی از بچه های فلاح
23 اردیبهشت 92 18:47
سیچاننننننننننننننننننننننننننن من ایلین هست موش من ماماماماما این هم از طرف فرشته هست عمه گفت این عکس های سیچان رو عوض کن بشههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمدرضا حسنی از بچه های فلاح
3 خرداد 92 0:02
عمه بابا صد دفعه بهت دارم میگم این عکس هارو عوض کن جون هرکی دوست داری تون سیچان من وفرشته رو ببوس ایلین هم این حرفا بیار عمه فرشته دلش تنگ شده امتحانات نمیزاره اون ورا بیاد ایلیم من چه کار جدیدی میکنه بگو جوابم رو ندی دیگه نه من نه تو باشه افتاد این هم باسه ایلین قشنگم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق ابدی می باشد